09/09/2010


Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin diucapkan kepada semua pembaca blog yang beragama Islam. Semoga bergembira bersama yang tersayang di hari yang mulia ini.

Bagi aku, tahun ni ialah kali pertama beraya sebgai suami. Semestinya ada beberapa kelainan berbanding zaman bujang dulu tertutamanya dari segi persiapan.

Tahun ni jugak, baru la aku dapat merasa perasaan balik kampung. sebelum ni aku beraya kat shah alam je. minggu pertama raya mesti lengang je.  Cuma dapat tgk warga lembah klang beransur2 sikit demi sedikit.

Tahun ni raya pertama kat umah aku shah alam. Raya kedua nnt baru balik Sg. Petani. lepas tu bleh g jalan2 penang n alor star. hehe

Skali lagi, SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR DAN BATIN :)

current mood: sakit tangan sket
listen to: Mythbuster
after this: basuh bilik air.

2 comments:

  1. syoknya beraya.. shah alam- kedah.
    safe journey then.

    ReplyDelete
  2. thanx. fiza pun same. raya mane tahun ni?

    ReplyDelete

Dah baca tu, komen la sikit. Hehe