01/12/2010

Gambar the atas ialah printscreen bagi 'I Know The Score' aku. Memang teruk tekaan aku minggu ni. Cuma satu je match yang aku teka betul. Yang lain salah dengan tak betul. Maka point aku minggu ni -10 jer. huhu

Aku agak kecewa dengan kecederaan Van der Vart. Masa aku letak dia jadik captain, masa tu la dia nak injured. Last week aku letak Nani jadik Captain, tapi tak perform pulak. Lain-lain macam Davies dengan Elmander, diorang banyak chance, tapi tak score. Kalau tak sure banyak point aku. Seperti yang dinasihatkan, pemain-pemain chelsea yang mahal itu boleh la dijual dan duit tu boleh dibeli dengan pemain lain yang murah dan perform. Chelsea dah semakin hambar untuk last 4 games.

Minggu 15 ni aku ada buat 2 pertukaran. Maka aku rugi 4 points dan pemain tu pun tak balik modal, Bale dan Van der Vart.

Current mood: ngantuk sket.
Listen to: Sinar.fm.
After this: another post.

0 comments:

Post a Comment

Dah baca tu, komen la sikit. Hehe

Random Post

Popular Posts

My Blog List

Followers