18/12/2010



Gambar ni selalunya aku jumpa dalam majalah APO! Baru aku tau, nama sebenarnya ialah magic eye.

Nampak macam gambar biasa yang huru-hara, tetapi sebenarnya terselit imej 3D. Untuk melihat imej tersebut, mata korang perlu dijulingkan sedikit. Bagi yang beginner, korang boleh mula dengan melihat gambar ini dengan dekat dan jauhi sedikit demi sedikit sehinggalah imej tersebut jelas dan terang.

Nak banyak lagi sample? Buka google dan type magic eye. Ada banyak gambar untuk korang tengok. Jangan sampai mata juling sudah la.

current mood: kekenyangan
Listen to: Zivilia - Aishiteru
After this: another post

0 comments:

Post a Comment

Dah baca tu, komen la sikit. Hehe

Random Post

Popular Posts

My Blog List

Followers