17/12/2010


Selain daripada nescafe, aku juga seorang penggemar Milo. Suatu hari, semasa berehat di ofis, aku membancuh milo 3 in1 aku tengok warna bungkusan milo tu sama je macam warna pada logo Perodua. Macam kebetulan pula.

Tapi setahu aku, Perodua tak ada kerjasama dengan Milo. Mungkin Perodua dan Milo boleh mulakan kerjasama dengan menggantikan dominasi kopi di 'starbuck' dengan milo kot. haha. Ape la aku merapu ni. haha.

Current mood: Sejuk la pulak
Listen to: If we ever meet again - Katy Perry feat Timbaland
After this: Buat milo

0 comments:

Post a Comment

Dah baca tu, komen la sikit. Hehe