21/01/2011

Baru-baru ni aku pergi ke sebuah pasaraya, alhamdulillah akhirnya dapat jugak beli minyak masak. Agak pelik jugak sebab aku pergi lepas balik keje, kira agak dah lewat. Pasaraya tu pun agak lengang tak macam biasa. Mungkin sebab tgh bulan, orang dah habis gaji. Nak bayar pun senang je. Counter cashier sume kosong.

Tak kisah la, yang penting aku dapat jugak beli minyak masak. Aku tak beli banyak pun, 2kg je sudah. itu pun mungkin tahan 2-3 bulan. Skang ni krisis minyak masak mungkin dah setel. Lepas ni barang ape la pulakkan nak disorok lagi?

Current mood: Ngantuk
Listen to: Adira - Ku ada kamu
After this: Next post

0 comments:

Post a Comment

Dah baca tu, komen la sikit. Hehe

Random Post

Popular Posts

My Blog List

Followers