07/02/2011

Jam dah menunjukkan pukul 3.20 pagi. Aku masih tak dapat tido lagi. Jap lagi pukul 6 dah nak bgn g keje. Aduh. Ni sume sebab asik tido lambat masa cuti aritu.

Puas dah aku golek2. Tapi mata tak nak lelap jugak. Nak kata pikir byk, ye jugak kot. Mungkin aku asik pikir pasal keje kot. Tapi tu bukannya punca sebenar. Aku rasa jam biologi aku dah lari kot. Kene betulkan balik kot. huhu.

Pape pun, pukul 6 pagi aku kene bangun. Kalau tak, mmg naya la sok. Tapi sok aku g keje naik motor. Bleh la cilok2 sket. Yang pastinya masa rehat aku kat opis sok, mmg akan diisi dengan tido. Hmm tapi kalau outsation sok, bleh tido dalam kete jela. hehe

Current mood: tension tak bleh tido
Listen to: sinar fm
After this: Cuba nak tido balik. huhu

0 comments:

Post a Comment

Dah baca tu, komen la sikit. Hehe

Random Post

Popular Posts

My Blog List

Followers