07/02/2011

Aku dapat tau pasal berita ni masa tgk buletin utama lagi. Akhirnya beliau membuat keputusan untuk meninggalkan Selangor dan sertai Pelita Jaya di Indonesia. Pastinya bukan keputusan yang mudah untuk beliau. Banyak dugaan yang perlu dihadapi untuk bermain di negara orang terutamanya negara yang anti-Malaysia macam Indon.

Memetik kata2 beliau; "Saya sudah berumur 27 tahun. Kalau saya tak ambil peluang ni, tak tau bila akan datang lagi". Betul jugak. Bukan senang nak dapat peluang bermain kat negara luar. walaupun hanya Indon dan tak sehebat Malaysia, tapi, pengalaman yang akan diperolehi mmg sangat bernilai.

Sebagai penyokong setia bolasepak selangor, aku berharap agar beliau sukses dan gunakan peluang sebaiknya yang telah diperolehi. Harap2 semuanya selamat dan jangan kene ganyang sudah. hehe.

current mood: Kenyang. Baru lepas makan.
Listen to: Rossa - Ku menunggu
After this: tak pikir lagi

0 comments:

Post a Comment

Dah baca tu, komen la sikit. Hehe