15/03/2011

Semalam aku telah menerima follower yang ke-23. Beliau amat gembira dengan nombor ni kerana birthday beliau jatuh pada 23hb. Katanya "Tak kisah la lepas ni encik nak ada beribu follower. Yang penting saya nombor 23" hehe.

Well, tahniah kepada beliau dan terima kasih kerana sudi follow blog saya yang simple ni. hehe. Sebenarnya orang no 23 ni dah lama jadi follower aku. Sejak zaman friendster lagi. So, aku pun sebenarnya hepi beliau follow. Akhirnya, sama-sama gembira. hehe.

Beribu follower? Aminnn... dah hampir 2 tahun ni. Baru 23 je. Tak tau la kan nak berapa abad lagi baru dapat beribu follower. huhu. Anyway, blog ni cuma hobi. Yang lain tu sume sampingan sahaja (nak sedapkan hati) hehe.

Current mood: Tangan sakit balik. Kesan ubat dah hilang kot
Listen to: Pulanglah - Awi Rafael
After this: Baca buku mahathir sket.

0 comments:

Post a Comment

Dah baca tu, komen la sikit. Hehe

My Blog List