28/04/2011

kalau 10 tahun lepas, kalau kita masuk tandas lelaki sama ada di shopping complex, pam minyak, atau mana-mana tandasa awam, biasanya akan ada iklan bohsia, ayam. Ntah nombor telefon sape2 la yang jadi mangsa. Kadang-kadang ada juga lukisan erotik yang besar. Ada lukisan macam budak tadika punye standard, ada jugak yang lebih kurang Picasso. Yang lagi parah, siap ada kesan2 bakar atau lubang2 macam di atas. Aku tak jelas apa motifnya.

Cuma sejak setahun dua ni, iklan seperti di atas telah bertukar menjadi iklan GAY. Bunyinya macam iklan nak carik ayam, tapi digantikan dengan lelaki. Lukisannya pun ada jugak. Naik geli aku. EuuuuW. Sebab tu aku malas nak snap gambar dan letak dalam blog aku. Naik geleman aku baca. Tak faham aku.

Kenapa la kan ada lelaki dalam dunia ni cari macam ni,

sedangkan dalam dunia ada macam ni:
dan ini:

dan ini:

Gile ape!!! Tak paham betul aku.

p/s: kredit to cursingmalay. hehe

current mood: kenyang lagi. haha
Listen to: Suatu ketika - Adi mentor
After this: tido

0 comments:

Post a Comment

Dah baca tu, komen la sikit. Hehe