30/10/2011

Hari hari kalau fikir pasal benda serius pun susah gak kan? Apa kata sekali sekala pikir bende2 yang merapu. Bagi release tension.

Beberapa minggu lepas, aku ada tengok siri batman klasik. Tahun 1966 punya. Then, aku tertanya:

Kenapa Batman pakai spender kat luar?


Gambar kat atas ni ok lagi. Gambar bawah ni, lagi besar spendernye.


Cerita Batman klasik yang aku tengok tu memang lawak. Sampai ke ending pun memang lawak.


Dalam citer tu serius aku nampak diorang ni mcm badut je dgn kostum diorang. Kalau korang tgk korang tau la ape aku kata. Nak buang bom pun susah payah.


Current mood: Ngantuk dah
Listen to: nothing
After this: tido....zzz



0 comments:

Post a Comment

Dah baca tu, komen la sikit. Hehe

Random Post

Popular Posts

My Blog List

Followers