30/01/2012

Petang tadi aku baru je beli wireless mouse. Itu pun lepas tgk banyak membe bawak wireless mouse diorang datang opis. Tgk macam best je. Mula-mula risau jugak nak beli sebab takut bateri tak tahan. Tapi membe cakap bateri tu bleh tahan sampai 2 bulan lebih. So ok kot.

Aku beli yang murah je. Cap ayam. Tapi ini pun aku rasa dah puas hati. Rasa mcam tangan ni bebas sket. Takde la asik tertarik2 wayar. Nak simpan pun senang. Tak payah gulung2 wayar. Just switch off je. Hehe. Senang citer memang aku puas hati.

Jangan tak tau, wireless mouse dah lama wujud. Berkurun lamanya. Sejak sebelum kemunculan komputer pertama, malah sebelum Thomas Edison mencipta mentol elektrik atau Alessandro Volta mencipta bateri. Nak tau bentuk die macam mana? Tgk gambar ni.


Ok la, aku tipu. Saje je nak gurau2 di larut malam. Hehe

Current mood: Ngantuk dah
Listet to: Biar Sampai Ke Bintang - Asmidar
After this: Tido... zzzz

0 comments:

Post a Comment

Dah baca tu, komen la sikit. Hehe

My Blog List