20/02/2012

Gambar hiasan

Pada suatu hari, aku bawak wife aku g follow up kat hospital. Setelah beberapa minit menunggu, akhirnya sampai turn kitorang. Aku pun serahkan la reference letter kat doktor tu. Selepas beberapa saat menatap surat tu, dahi doktor tu berkerut. Bukak spec dan cuba fokus pada surat tersebut. Lepas tu dia bersuara;

"Apa dia tulis ni? Tak faham saya"

"Kalau doktor pun tak faham tulisan doktor, kami lagi la tak faham" balas aku.

Lepas tu kitorang tergelak. LOL.

So kenapa tulisan doktor macam cakar ayam ea? Tak boleh ke tulis elok2. Dulu aku fikir macam tu. Lepas dah 4 tahun bekerja ni, aku rasa aku boleh faham kot.

Doktor ni die berfikir pantas berbanding dengan penulisannya. Untuk menjadikan tangan die dapat catch up selaju pemikiran dia, maka tulisan die jadi cakar ayam. Lagipun doktor sibuk, tak boleh buang masa nak tulis cantik-cantik.

Mungkin la kot, daripada tulisan kita dapat tahu bertapa laju pemikiran dia.

Btw, tulisan aku pn boleh dikategorikan sebagai cakar ayam jugak. Hmmm.....

Current mood: Ok la, dah ngantuk.
Lsisten to: TV
After this: Minum air, lepas tu tido... zzzz


0 comments:

Post a Comment

Dah baca tu, komen la sikit. Hehe