16/02/2012


Sebagai kanak2 yang membesar di era lewat 80an dan di era 90an, tipu la kalau aku cakap aku tak pernah tgk ultraman dan power rangers. Rasanya ramai setuju kalau diorang tak pernah tgk, maknanya diorang skema. haha. Aku paling minat ultraman yang hokuta bergabung dengan minami. haha


Cuma sekarang ni bila dah besar baru aku terfikir, kenapa raksaksa jahat bila dah nak kalah tiba2 jadi besar. Lepas tu ultraman tu pun jadi besar. Kalau power rangers pulak, die panggil geng2 robot die. Nak challenge monster jahat. Siap ada slow motion robot tu bergabung. Kalau aku jadi raksaksa aku dah sepak seko2 jangan bagi bergabung. haha.

So bila dua2 dah besar, bergaduh pulak dalam bandar, habes ranap bandar tu. so siapa nak ganti. Sian orang ramai. Takkan la takde yg terkorban kan? Lepas dah menag2 ultraman n robot tu blah bodoh2 je. Yang peliknya tak masuk paper pun. hehe

Ok, la citer ni memang untuk kanak2. Acceptable, cuma idea jadi besar tu yang aku pertikaikan. Haha.

Apa pun, gambar kat bawah ni memang menghiburkan. Comel je Godzilla tu. Haha


P/s: Bila nak repair stadium ni? Nama je negeri kaya dengan minyak. Bina istana boleh, takan repair stadium tak boleh.

Current mood: Relax depan tv
Listen to: TV
After this: Tak decide lagi.

0 comments:

Post a Comment

Dah baca tu, komen la sikit. Hehe