19/02/2012


Aku tak tahu apa motif cerita macam ni masih lagi disiarkan kat tv. Kerajaan dok sibuk2 nak banteras mat rempit, tapi orang seni dok asik promote bende2 ni. Padahal bukan takde cerita2 macam ni sebelum ni. Dah bersepah. 

Tak nampak apa rasionalnya cerita2 macam ni. Lagi merosakkan pemikiran ada la. Menggalakkan anak2 muda tu merempit. Mana la tau nnt boleh jadi pelakon ke.

Teruskan lah, teruskanlah hasil kan karya macam ni sebab karya macam ni je anak melayu akan layan dan jadikan budaya.

Kebanyakannya filem or drama melayu skang kosong. Takde isi untuk dihayati. Lawak bodoh, seram, rempit, korporat rampas harta, cinta 3 segi..Tajuk dgn pelakon je lain. Tapi jalan cerita sama saja.

Current mood: Dok rehat2. Esok kerja.
Listen to: TV
After this: Post lagi kot.


0 comments:

Post a Comment

Dah baca tu, komen la sikit. Hehe

Random Post

Popular Posts

My Blog List

Followers