19/04/2012

Ok, buat masa sekarang ni, aku masih lagi belum jadi peminat basikal. Keadaan belum sesuai untuk aku menceburi bidang basikal ni. Cuma bagi aku, kemudahan kat bawah ni sangat cool dan convenience. Rasanya macam perlu ada sebab penggiat basikal di Malaysia sekarang semakin berkembang. Cuma rasanya la kan, kalo letak kat public berapa lama la agaknya boleh bertahan kan? hehe


Current mood: Idea macam hilang.
Listen to: Sunyi sepi
After this: Sambung buat keje

0 comments:

Post a Comment

Dah baca tu, komen la sikit. Hehe

Random Post

Popular Posts

My Blog List

Followers