02/08/2012


Baru-baru ni aku ada berbual dengan sorang member. Tiba-tiba die buat pengunguman 

Aku nak kawen tau bulan 12 ni. 

Berita yang sgt menggemparkan. Takde ribut ape, tibe2 anounce nak kawen. Memang membe aku ni mister bab-bab perempuan. 

Then tibe-tibe die kata,

Kene carik balik buku Permata yang hilang ni. Hehe

Aku teringat masa zaman uni dulu memang die ada simpan softcopy versi scan punye. Aku pun ada simpan gak, tapi tak tau la letak mana. Lagipun aku rasa macam tak perlu kot. Live tutorial banyak kat internet. hehe

Point aku kat sini ialah, kenapa nak kawen kene cari buku ni? Betul, buku tu mmg banyak info, tapi aku rasa kalau dah berdua atas katil tu, dah tak fikir kot apa korang baca dalam buku tu. Kene pulak malam pertama yang nervous. Hoho.

Tapi yang aku pelik, yang belum kawen je sibuk2, nak baca. Jarang aku dgr orang yang dah kahwin sibuk-sibuk nak baca buku ni. Well, experience dose matter. Hehe.


Current mood: So-so
Listen to: Teman Pengganti - Malique feat Black
After this: Another post.

2 comments:

  1. Orang kg zaman dulu pakai je buku ni. korang je yg terhegeh2 time bujang cari then tak dapat praktikkan. dalam tu tips byk la. ko dah main nnti ko tau la.

    ReplyDelete
  2. Ko ni konfiden je kan aku tak kawen lagi. Haih~

    ReplyDelete

Dah baca tu, komen la sikit. Hehe