14/09/2012


Dalam hidup ni mesti kita dah sedia maklum yang hidup ni unfair. Daripada aku kecik sampai la dan nak masuk 3 series ni pun, dah banyak kali sangat aku dengar orang mengeluh, Hidup ini tidak adil!! 

Ada yang tak puas hati kenapa die tak kaya, kenapa die tak cun, kenapa die tak pandai, kenapa die lahir sebagai anak nelayan dan sebagainya.

Tapi bila difikirkan balik, kalau hidup ni tak adil kepada semua orang, bukankah itu adil namanya. Semua orang dapat tak adil. Maka secara overallnya adil la kan?

Current mood: Senak perut. Makan byk tadi.
Listen to: Bunyi aircond
After this: Sambung baca-baca.

0 comments:

Post a Comment

Dah baca tu, komen la sikit. Hehe

My Blog List