28/05/2015


Cerita ni tengok dia punya trailer pun dah buat aku excited. Sebagai penggemar sci-fi, of coz aku akan tengok cerita ni. Ni kalo zaman bujang dulu memang cargas je aku pergi tengok. Skang ni susah sikit. Lgipun rumah aku agak jauh dengan mall yang ada cinema. Rasa macam tak berbaloi pulak pergi jauh semata-mata nak tengok filem. Tiket wayang pun dah mahal skang. Tak macam dulu. So kemungkinan besar, aku akan tunggu member download dan layan kat laptop jela jawabnya. Haha.

Tapi aku serius tengok citer2 macam ni. Mintak2 la movie dia tak menghampakan dan sepadan dengan trailer. Aku ada baca preview sket, cerita tentang kehidupan di dimensi lain. Memang macam best pun.

P/s: Bila tengok design banggunan sekarang dan design bandar futuristik dalam filerm, rasa macam at least 40 tahun kot baru dapat tengok bandar futuristik dijelmakan ke realiti.

0 comments:

Post a Comment

Dah baca tu, komen la sikit. Hehe

Random Post

Popular Posts

My Blog List

Followers