19/07/2015

Hari ni hari raya ketiga. Masih tak terlambat untuk ucapkan selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir batin. As usual, late is better than never.

Tahun ni raya agak hambar. Tak tau la sama ada orang lain or aku sorang je. Barang makin mahal dan bonus tak sekencang dulu. Nak beli pape pn kene berfikir. Dah la road tax 2 kereta n satu motor habis bulan ni n bulan depan. Naya btol.

Kalo x plan mmg naya. Yang bestnya raya tahun ni cuti agak panjang. Bleh lepak rumah dan menulis. Elok abes cuti, gaji pn masuk. Not bad.

Pape pun, selamat hari raya semua.

P/s: pastikan hari raya tak jadi pesta menyambut kepulangan syaitan.

0 comments:

Post a Comment

Dah baca tu, komen la sikit. Hehe

Random Post

Popular Posts

My Blog List

Followers